blä

ähh jag vet inte vad jag ska skriva om det har inte hänt så mkt jag bara läser som en nörd och idag har jag nåt rep tråkigt elr aa ganska kul jaghar sett en as läskig film för någon dag sen den heter Orphan omg ni måste bara kolla jag har typ inte kunnat somna på en vecka den är såååååååååååååå bra jag har aldrig något bra att säga på bloggen igår gick vi till biblan med klassen jag har hundra böcker hemma men jag gick ändå för jag hatar läsförståelseså jag lånade en bok som heter anne franks dagbok det är den jag är nörd i den den är sann och hon är jude occh bla bla bla och hitler och bla bla bla bla bla snart ska jag äta frukost men först ska jag läsa hajduuuu a jusste vi kör rutan i skolan 24 7 det är kul men ibland skit tråkigt så då tränar vi bara och nu får vi inte spela på våran gård för småbarnen är där det bara suger vi har haft några tråkiga np och igår var jag hos steffi-keffi vi hade asssss kul jag garva så mkt att jag fortfarande har ont i magen ajajajajajajjajaajjajaajjajajajajajjajajjjjjjaaa nu ska jag läsa hejdå

Kommentarer
Postat av: steffi

hahahaha du vet när jag slog mig med wii kontrolen jag lovar jag har en bula i huvudet..... :(

2011-04-10 @ 13:44:55
Postat av: emilija

hhahahahahahahhahhahaha

2011-04-11 @ 20:52:39
URL: http://bomba.blogg.se/
Postat av: emilija

hhahahahahahahhahhahaha

2011-04-11 @ 20:52:40
URL: http://bomba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0