LOV

jesssssss äntligen lov så nu ska jag äta godis som en nörd idag blev jag tillsagd att städa HELA rummet asså jag skulle ta ut alla kläder ur garderoben alla väskor från den andra garderoben asså allt nu är allt klart så nu ska ni få se en enda vägghhahahaha ja vet bombat med tekninga fast det där är typ halva väggen hhahahahhahhaefter det fick jag gå till steffi-keffi vi hade as kul igen fast keffi slog sig inte :( hhahahaahhahahah när jag gick hem kollade jag och min morsa på en annans blogg och hon hade en onepice som jag vill ha :( som minst kostar 1500 kr hhahahaha men jag gick till en annan affär och köpte den här som var 1000 kr billigarenu ska jag kolla på talang och mysa ha eytt trevligt lov pussssssssssssssssssssssssssssss på er
och glöm inte det är i min brors rum hhahahahah

Kommentarer
Postat av: omar larsson

fan va ful du är

2011-05-25 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0